היום אנחנו חיים בעידן שהרבה מהתכנים ומהלמידה שלנו מגיעים אלינו באמצעים טכנולוגיים. כל אמצעי המדיה כמו המחשב, הטלוויזיה וגם הטלפון הסלולרי שלנו, כל אלה הפכו לחלק מאתנו ואנו עושים בהם שימוש רב במהלך כל היום, זאת הסיבה שחשוב וכדאי להשתמש ביתרונות הטכנולוגיה שלהם גם בלמידה ולצבירת ידע.
למידה מתוקשבת היא למעשה שיטה של תרגום של כל ידע ותוכן בין אם הוא העיוני ובין מעשי, וההפיכה שלו לתוצר של למידה ולהדרכה באמצעות שילוב תכנים שמותאמים לאורח חיים הטכנולוגי שפלש לחיינו. חברת פיתוח הדרכה תפקידה פיתוח לומדות מתוקשבות בעלות תוכן עיוני ומעשי מעניקות לכל ארגון או חברה את התכנים הרלוונטיים לה שאותם הם מעבירים לצוות העובדים.
מה זה למידה מתוקשבת?
למידה מתוקשבת מתבצעת בעזרת לומדה אינטראקטיבית שהיא תוכנה של מחשב שהמטרה העיקרית שלה היא לספק לימוד, אימון, תרגול ובחינה. הלמידה בעזרת לומדה נקראת "למידה מתוקשבת". ניתן לראות בכל מיני מסגרות בשנים האחרונות, שיש עלייה רבה בשילוב של לומדות בפעילות הארגונית, זאת מהסיבה שרבים הבינו שהלומדות מהוות אמצעי מצוין להעברת מסרים, תוכן וידע רב בתוך כל ארגון, הלומדות המתוקשבות אף חוסכות בעלויות כלכליות ומקצרות זמן וכך מייעלות באופן ניכר את כל שיטת העבודה. הלומדות עצמן מכילות תוכן שונה שנבחר לפי הצרכים של הארגון וממוקדות לכל קהל יעד הן ברמות הקושי שלהן ובכל האפשרויות האינטראקטיביות כמו סרטים מודרכים, אנימציה, הנפשה סימולציות למיניהן, משחקים ותרגילים.
חברת פיתוח הדרכה טכנולוגי
חברת הדרכה המפתחת לומדות מתוקשבות משתמשת בכל הכלים הטכנולוגיים החדשניים על מנת ליצור ולפתח לומדה מתוקשבת לארגון כזה או אחר. היא מקבלת את הנושאים ולומדת את הארגון ומסוגלת ליישם בו כל מה שיתבקש וכך ליצור משחקים ולימודים אינטראקטיביים, חידות ועוד מגוון של יצירתיות שיעניקו מידע ואינפורמציה רלוונטית לעובד ולארגון.
מהן יתרונותיה של הלמידה המתוקשבת ?
-הוזלה משמעותית בעלויות של כל ארגון או גוף. ההוזלה באה לידי ביטוי בכמה אספקטים.
-אין צורך להגביל כמות של משתמשים. כמו בכיתה או בחלל כלשהו שהתכולה מוגבלת.
-ניתן להתאים את הלמידה לכל צורך ועניין על ידי המחשה ויזואלית או שמיעתית הכול לפי בחירה.
-גישה לכל הידע והתכנים מכל מקום למעשה בעולם.(כאשר קיימת גישה שוטפת)
-ניתן לבצע הערכה בכל עת להצלחה וללמידה של התלמיד באמצעות מבחנים אינטראקטיביים.
-למידה בכל זמן פנוי כשהיא אינה מחייבת מיקום.
-למידה על פי קצב אישי.
-לא קיים חשש מכישלון שכן הכול זה פונקציה של אימון וזמן שהתלמיד מספק לעצמו.
-יכולת לבחון את עצמנו לאורך תהליך הלמידה.