איך להפוך למעצב מוביל?
נראה כי ישראל הצטרפה לעולם המערבי בכל הקשור אל אדריכלות ועיצוב פנים. הישראלים כיום מבינים כי עיצוב פנים מתקשר באופן הדוק לאיכות החיים שלהם ולרמת החיים שלהם ועושים הכול בכדי לחיות בבתים המעוצבים ביותר והיפים ביותר. כחלק מכך תפקידם של מעצבי הפנים מקבל משמעות אדירה ויותר ויותר אנשים רוצים להפוך את העיצוב למקצועם. בשורות הבאות ריכזנו עבורכם מספר טיפים כיצד גם אתם יכולים להפוך ולהיות מעצבי פנים מובילים ולצבור אוסף נרחב של לקוחות.
שמרו על קו עיצובי
הדבר הראשון שעליו יש לתת דגש כאשר אנחנו מדברים על מעצבים מובילים הוא להחזיק בקו עיצובי מוגדר. כמובן שעליכם להתאים את העיצוב שלכם לאופי של הלקוח ולדרישות שלו. אך בכל עיצוב של בית שאתם עושים אתם צריכים שיהיה את הטאצ' האישי הייחודי שלכם אשר יעיד על כך כי אתם אלו שעיצבו את הבית שלכם. רק כך תבטיחו כי תהפכו לשם מוכר בעולם העיצוב וכך תבטיחו כי תשיגו לקוחות חדשים.
למדו במוסד אדריכלות ועיצוב פנים איכותי
בכדי להפוך למעצבים מובילים אנחנו צריכים שיהיה לנו בסיס וידע תיאורטי נרחב. לצורך כך ישנה חשיבות עצומה לכך שתלכו ללמוד במוסד אדריכלות ועיצוב פנים איכותי. ככל שתלמדו במוסד יותר איכותי כך הבסיס שלכם יהיה יותר טוב וכך תוכלו לצמוח ולפרוח ולהגיע לתוצאות יותר מרשימות.
היו מקוריים ונועזים
עיצוב פנים חייב לשבות את העין והלב, הוא אינו יכול להיות משעמם או בנאלי אלא הוא חייב לחדש ולעניין את הצופה. על כן ישנה משמעות אדירה לכך שתהיו מקוריים, נועזים וחדשניים. אם ניכנס אל בית ונראה שוב עיצוב משעמם ולא מחדש הרי שאנו לא נתעניין במעצב שעשה את העיצוב, אך אם העיצוב ישבה את ליבנו הרי שאנו ישר נרצה לדעת מי הוא המעצב וכך נבטיח כי ידברו עלינו ונהיה בלב ההתעניינות.
אל תזניחו את עולמות השיווק הדיגיטלי
כמובן שהעיצוב חשוב מאוד ואין בלתו, אך כיום כל מעצב חייב להחזיק בנוכחות אינטרנטית במספר פלטפורמות וזאת בכדי להגיע אל קהל נרחב ככל הניתן. אם לא שמעו עליכם הרי שאתם יכולים להיות הטובים בשוק אך אף אחד לא ישכור אתכם. על כן אתר אינטרנט, דף פייסבוק, קטעי יוטיוב הם דבר שכל מעצב צריך לעשות וזאת בכדי להבטיח כי ישמעו עליו.
השקיעו בפרסום
כמובן שכדאי לכם להשקיע גם בפרסום וזאת בכדי להבטיח כי תשיגו כל הזמן לקוחות חדשים. פרסום בעולם הדיגיטלי אינו מחייב השקעה כספית ניכרת וניתן בהשקעה קטנה יחסית להגיע לתוצאות מרשימות ביותר. גם אם כעת יש לכם לקוחות רבים, לא כדאי לכם לזנוח את נושא הפרסום מכיוון שתמיד כדאי להיות מוכנים ליום סגריר ואף פעם אי אפשר לדעת מתי יגמרו הלקוחות.